Arbatos ragavimas

Ne taip dažnai tai, kas skanu, yra ir sveika. Todėl užsivirkite ir jauskitės gerai gerdami kiekvieną puodelį.

Arbata: vertingas gėrimas

  • Gera sveikata priklauso nuo tinkamo vartojamų skysčių kiekio, ir daugumai žmonių reikia išgerti nuo 1,5 iki 3 litrų skysčių per dieną.
  • Praktiškai tai reiškia, kad turite išgerti 6–8 puodelius per dieną. Gera žinia ta, kad arbata įskaičiuojama į šį bendrą kiekį. (Nederėtų rūpintis dėl kofeino – net ir šešiuose puodeliuose arbatos per dieną yra tinkamas kofeino kiekis).
  • Taigi, jei reikia šio to labiau įkvepiančio nei skaičiuoti reikalingą vandens kiekį, tiesiog užsikaiskite vandens arbatai.

Jokių kalorijų

  • Arbatoje nėra nei kalorijų, nei riebalų. Taigi jei rūpinatės savo svoriu, arbata – skanus ir gaivinantis pasirinkimas.

Arbata ar kava?

  • Arbata turi mažiau kofeino nei kava. Kiek kofeino yra perduodama iš maišelio į puodelį arbatos, priklauso nuo to, kaip plikinate arbatą, nuo vandens temperatūros,  nuo mišinio rūšies.
  • 1 puodelis arbatos (apie 200 ml infuzijos), plikinta 3-5 min turi apie 40 mg kofeino, tai yra daugiau nei dvigubai mažiau nei kavos puodelio atveju (100 mg)
  • Paros dozė kofeino yra apie 300 mg, tai yra per dieną galite išgerti 6 puodelius savo mėgstamos plikintos karštos arbatos, arba 3 puodelius kavos.