Arbatos ragavimas

Arbatos ragavimas
Arbatos ragavimas
Arbatos ragavimas

Ne taip dažnai tai, kas skanu, yra ir sveika. Todėl užsivirkite ir jauskitės gerai gerdami kiekvieną puodelį.

Arbata: vertingas gėrimas

Gera sveikata priklauso nuo tinkamo vartojamų skysčių kiekio, ir daugumai žmonių reikia išgerti nuo 1,5 iki 3 litrų skysčių per dieną.
Praktiškai tai reiškia, kad turite išgerti 6–8 puodelius per dieną. Gera žinia ta, kad arbata įskaičiuojama į šį bendrą kiekį. (Nederėtų rūpintis dėl kofeino – net ir šešiuose puodeliuose arbatos per dieną yra tinkamas kofeino kiekis).
Taigi, jei reikia šio to labiau įkvepiančio nei skaičiuoti reikalingą vandens kiekį, tiesiog užsikaiskite vandens arbatai.

Jokių kalorijų

Arbatoje nėra nei kalorijų, nei riebalų. Taigi jei rūpinatės savo svoriu, arbata – skanus ir gaivinantis pasirinkimas.

 

Arbata ar kava?

  • Arbata turi mažiau kofeino nei kava. Kiek kofeino yra perduodama iš maišelio į puodelį arbatos, priklauso nuo to, kaip plikinate arbatą, nuo vandens temperatūros,  nuo mišinio rūšies.
  • 1 puodelis arbatos (apie 200 ml infuzijos), plikinta 3-5 min turi apie 40 mg kofeino, tai yra daugiau nei dvigubai mažiau nei kavos puodelio atveju (100 mg)
  • Paros dozė kofeino yra apie 300 mg, tai yra per dieną galite išgerti 6 puodelius savo mėgstamos plikintos karštos arbatos, arba 3 puodelius kavos.